Jak przeprowadzić z pracownikiem rozmowę o wynikach? Pobierz mój poradnik.

Koniec czy początek roku to najczęściej ten czas, w którym przychodzi moment przeprowadzenia oceny okresowej pracownika. Ale bez względu na to, kiedy ten proces ma miejsce w firmie, zawsze rządzi się swoimi prawami i zawsze wzbudza sporo emocji, często negatywnych. Sama tego doświadczyłam, stąd przygotowałam poradnik, który pomoże Ci w tym, aby taka rozmowa przebiegła maksymalnie pozytywnie!

poradnik

Czy zdarzyło Ci się, że:

– zupełnie nie widziałeś, jak się zabrać do przeprowadzenia rozmowy o wynikach?

-przeprowadziłeś ocenę kompetencji i rozmowę zgodnie z obowiązującym w firmie standardem, procedurami, ale i tak miałeś wrażenie, że nie zmieni to nic w sposobie pracy Twojego zespołu?

– włożyłeś wiele wysiłku w przygotowanie się do rozmowy a zadowolony był tylko ten pracownik, który dostał podwyżkę?

– byłeś bardzo dobrze przygotowany do rozmowy a miałeś wrażenie, że sytuacja i tak wymknęła się spod kontroli?

– po rozmowie lub niedługo po niej, otrzymałeś od pracownika wypowiedzenie?

Jak to znam z własnego doświadczenia, wiele nauczyłam się na własnych błędach, stąd w tym poradniku znajdziesz tylko PRAKTYCZNE wskazówki i SPRAWDZONE sposoby na to, żeby rozmowa okresowa, którą będziesz prowadzić, przebiegła maksymalnie pozytywnie. Skupiam się na tych zagadnieniach, które budzą najwięcej emocji (głos pracowników w mediach, moje doświadczenie oraz doświadczenie klientów, z którymi miałam okazję pracować).

Zapraszam do pobrania poradnika tutaj. A gdybyś miał pytania, chciał podzielić się swoim doświadczeniem, jestem do dyspozycji!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>