O mnie

Anna PhotoNazywam się Anna Sarnacka-Smith. Jestem trenerem biznesu, konsultantem HR, Master Certified DISC D3 Consultant w firmie  EFFECTIVENESS, co oznacza, że pomagam Klientom w podejmowaniu właściwych decyzji rekrutacyjnych, w budowaniu efektywnych zespołów, byciu jeszcze lepszym liderem, doradzam w sytuacjach konfliktowych oraz diagnozuję, dlaczego jedni osiągają efekty a inni nie. Dzięki temu Klienci mogą skupić się na rozwoju biznesu, mając do tego zmotywowany zespół, rozumiejący ich cele i wartości. W mediach społecznościowych prowadzę mój autorski projekt online The Leadership Academy.

Jestem autorką książki „Everest lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie”.

Everest_04_3d

Szkoda, że nie przeczytałam tej książki kilka lat wcześniej, na pewno uniknęłabym paru błędów. Polecam ją wszystkim, którzy wierzą, że kierowanie ludźmi może odbywać się w przyjaźni, równowadze i spokoju.
– Maria Seweryn, aktorka, reżyser

Jak się ze mną skontaktować? e-mail: asarnacka@effectiveness.pl, +48 506 166 889, +1 330 565 8181, skype: sarnacka.anna

Moja obecność w wybranych mediach:

brief.pl, Dlaczego jesteś liderem? (6/2017)
TVP „Dzień dobry Polsko”, Jak zostać liderem? (5/2017)
HRPolska.pl, Jak motywować Millenialsów (4/2017)
Szef sprzedaży: Konfliktowy handlowiec (12/2016)

O czym piszę?

Tylko i wyłączenie o tym, w czym mam doświadczenie zawodowe: o byciu liderem i jego codziennych dylematach, budowaniu relacji z klientem, rekrutacji oraz o tym, jak trener/coach/dział HR może wykorzystać testy D3 (DISC/TEAMS/VALUES/BAI) do diagnozy, rozwoju i ewaluacji kompetencji.

Trochę więcej o mnie…
Jestem jedynym trenerem w Polsce, który został w USA, w siedzibie PeopleKeys®, certyfikowany w zakresie zaawansowanego wykorzystania modelu D3 (DISC/TEAMS/VALUES/BAI). Moje doświadczenie w biznesie to praca w liczących się na polskim rynku agencjach PR, gdzie powierzono mi opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji dla firm, produktów czy usług, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi u klientów. Ważny etap w mojej karierze zawodowej to praca na stanowisku PR Managera, odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych zespołu, rekrutację i okresowe oceny pracowników. Krokiem milowym w moim życiu zawodowym było skończenie szkoły trenerskiej i praca w roli trenera w obszarze komunikacji i asertywności, budowania zespołu, standardów obsługi klienta etc. Słuchając potrzeb Klientów, postawiłam sobie za cel znalezienie skutecznych narzędzi do diagnozy, rozwoju i ewaluacji kompetencji – i tak zaczęła się moja przygoda z modelem D3 oraz firmą EFFECTIVENESS, której jestem właścicielem.
A w związku z tym, że lubię wyzwania, swoją pracę wykonuję zdalnie, na co dzień mieszkając w USA, przyjeżdżając regularnie do Polski, aby poprowadzić wybrane projekty (szkolenia, planowanie strategiczne) – rozumiejąc rynek europejski i dzieląc się tym, czego codziennie uczę się w Stanach.