O mnie

Anna PhotoNazywam się Anna Sarnacka-Smith. Jestem trenerem biznesu, konsultantem HR, Master Certified DISC D3 Consultant w firmie  EFFECTIVENESS, co oznacza, że pomagam Klientom w podejmowaniu właściwych decyzji rekrutacyjnych, w budowaniu efektywnych zespołów, byciu jeszcze lepszym liderem, doradzam w sytuacjach konfliktowych oraz diagnozuję, dlaczego jedni osiągają efekty a inni nie. Dzięki temu Klienci mogą skupić się na rozwoju biznesu, mając do tego zmotywowany zespół, rozumiejący ich cele i wartości. W mediach społecznościowych prowadzę mój autorski projekt online The Leadership Academy.

Jestem autorką książki „Everest lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie”.

Everest_04_3d

Szkoda, że nie przeczytałam tej książki kilka lat wcześniej, na pewno uniknęłabym paru błędów. Polecam ją wszystkim, którzy wierzą, że kierowanie ludźmi może odbywać się w przyjaźni, równowadze i spokoju.
– Maria Seweryn, aktorka, reżyser

Jak się ze mną skontaktować? e-mail: asarnacka@effectiveness.pl, +48 506 166 889, +1 330 565 8181, skype: sarnacka.anna

Moja obecność w wybranych mediach:

brief.pl, Dlaczego jesteś liderem? (6/2017)
TVP „Dzień dobry Polsko”, Jak zostać liderem? (5/2017)
HRPolska.pl, Jak motywować Millenialsów (4/2017)
Szef sprzedaży: Konfliktowy handlowiec (12/2016)

O czym piszę?

Tylko i wyłączenie o tym, w czym mam doświadczenie zawodowe: o byciu liderem i jego codziennych dylematach, budowaniu relacji z klientem, rekrutacji oraz o tym, jak trener/coach/dział HR może wykorzystać testy D3 (DISC/TEAMS/VALUES/BAI) do diagnozy, rozwoju i ewaluacji kompetencji.

Trochę więcej o mnie…
Jestem jedynym trenerem w Polsce, który został w USA, w siedzibie PeopleKeys®, certyfikowany w zakresie zaawansowanego wykorzystania modelu D3 (DISC/TEAMS/VALUES/BAI). Moje doświadczenie w biznesie to praca w liczących się na polskim rynku agencjach PR, gdzie powierzono mi opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji dla firm, produktów czy usług, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi u klientów. Ważny etap w mojej karierze zawodowej to praca na stanowisku PR Managera, odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych zespołu, rekrutację i okresowe oceny pracowników. Krokiem milowym w moim życiu zawodowym było skończenie szkoły trenerskiej i praca w roli trenera w obszarze komunikacji i asertywności, budowania zespołu, standardów obsługi klienta etc. Słuchając potrzeb Klientów, postawiłam sobie za cel znalezienie skutecznych narzędzi do diagnozy, rozwoju i ewaluacji kompetencji – i tak zaczęła się moja przygoda z modelem D3 oraz firmą EFFECTIVENESS, której jestem właścicielem.
A w związku z tym, że lubię wyzwania, swoją pracę wykonuję zdalnie, na co dzień mieszkając w USA, przyjeżdżając regularnie do Polski, aby poprowadzić wybrane projekty (szkolenia, planowanie strategiczne) – rozumiejąc rynek europejski i dzieląc się tym, czego codziennie uczę się w Stanach.

Wykorzystujemy pliki cookies w celu prawidłowego działania strony internetowej i jej wszystkich funkcji oraz w celu korzystania z podstawowych narzędzi analitycznych. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close